Powered By Blogger

Sabtu, 20 Januari 2018

My Friend part 1 ( RAYA 2017)

Assalamualaikum korangg.saje je nak tulis sebab rindu pulak dengan kawan 2 lama. Hhaahhaha .okeylahh sebab entry nie pasal my friend so saya nak cerita sedikit pasal kawan2 sya di sekolah .okeylahh , Biasanya kawan 2 yang korang rapat pada setiap tahun adalah kwan yang biasanya sama kelas dengan korang kan ?. Kawan 2 sya semuanya perempuan ,yang lelaki hanya beberapa ketul je sebab sya nie tak reti sangat nak bergaul sangat dengan kaum adam nie sebab rasa awkward sangat2  sebab keluarga saya ramai perempuan dan tak ada lelaki .saya juga typical orang yang pendiam dan takk banyak cakap .dulu banyak cakap tapi dah makin matang nie makin tak banyak cakap pulak hehehe.tapi saya akan banyak cakap dengan orang yang betul 2 sya rapat je. Sya juga tak suka kongsi rahsia sya dengan kawan .tak tahu kenapa tahh ..hehheee .saya suka ambil gambar orang daripada ambil gambar sendiri .maybe sebab muka saya tak lawoo kot .hahaha .


saya juga typical orang yang sombong tapi sebenarnya agak peramah bila dah kenal.sya akan jadi peramah bila orang tu rajin tegur saya .tak tahu kenapa ntahh !.opppp ,terlari tajuk lah pulakk,sebenarnya nak cerita pasal raya 2017 yang disambut di sekolah bersama rakan.so saya cerita raya 2017 melalui gambar hehhee.

nie half je perempuan 5 jazari yang lain tu maybe datng lambat kottt .
nie lelaki 5 Jazari ,ada beberapa ketul je .kelas kitaorang memang sikit je kaum adam tak ramai pun (masanie lagi 2 je yang
 tak ada )
me and my bestie atiqahhh. sorry muka tak lawoo.

okylahhh nie mix lelaki dan perempuan 5jazari .ada beberapa orang lagi yang tak datang . yang berdiri tengah 2 pakai cermin mata tu cikgu kelas saya yang cantikk dan baikk .selalu tegur kitaorang .Beliau diibaratkan macam ibu 2 kitaorang juga lah .selalu buat lawak dan bahan orang .Beliau ajar kitorang subjek teknologi kejuteraan .kitaorang nie batch terakhir pada tahun nie masatu .

me , my bestie khalilah and cikgu zaleha .nie cikgu yang paling saya rapat tauu .cikgu nie ajar sya subjek bahasa melayu dari tingkatan 3 hingga tingkatan 4.cikgu zaleha tak pernah marah saaya .heheha.depan saya tu khalilahh ,bestie saya dari darjah 6 hingga sekarang .mula rapat masa tingkatan 3.
                                         
hyee syamirah dan syazana .heheheh.kalau dekat kelas diorang nie lah paling banyak mulut dan paling kelakarr .ada je diorang punya idea nak kenakan orang .suka gosip diorang nie.hahahha.suka tengok diorang punya perangaii .
 .

hhahahh .kawan paling rapat dalam kelas bersama dengan cikgu .maaf muka saya memang hodohhh .heheh 
hye shabani dan izzah aka penolong kelas 5 jazari .diorang niee paling rajin dalam kelas . 


syazana kacauu .hahaaa .kan cakap tadi dia nie mmg susah kalau tak  kacau orang sehari.hye piann aka budak malu 2 .suka tanya pasal izzah .lolllll.kitorng layan kan je lahhh

me and aisyah aka bendahari kelas 5jazari .lolllll .dia nie bagus tau kalau bab jaga duitt .setiap hari ingat kan dkat kitaorang supaya bawak duit dan bayar  besoknya  .siap beri amaran dekat whatsapp lagi supaya bayar cepat .maaf sya memang gemokkk .

port kitaorang punya kelas untuk makan .masing 2 sibuk selfie .lollllll

ini half form 5 di  sekolah kebangsaan taman pasir putih (smkpp) dan a few budak form 4 yang nak bergambar jugakk.cari sikit mana sayaaaa..


byeee .sorry yang mana tak ada gambar tu .sebenarnya ada banyak lagi gambar tapi nanti tau  .bila tak sibuk baru update lagi entry nie.nantikan my friend part 2 ( lawatan ke iskandar jb) dan my friend part3 (kem kecemerlangan di tanjung puteri resort)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

AH BOYS TO MEN REVIEW

AH BOYS TO MEN THE SERIES   \\ Review: Movie berkisahkan yang diaorang nie kena masuk latihan wajib tentera iaitu di negara diorang sendiri...